آموزش تخصصی دارندگان گواهینامه

آموزش تخصصی به گواهینامه دارها

آموزش تخصصی دارندگان گواهینامه، افزایش اعتماد به نفس و از بین بردن ترس از رانندگی را از ما بخواهید .

در اولین گام

سعی بر احترام به شما و جمع آوری حرفه ای ترین گروه مربیگری از نظر کیفیت آموزش و آرامش به هنر آموز و ارائه روش جدید رانندگی بدون اضطراب و ترس و خارج شدن از موقیت های تصادف را به گواهینامه دارها ارائه می نمائیم .

آموزشگاه رانندگی ما سعی دارد بالاترین درصد قبولی و بیشترین رضایتمندی را از آن خود نماید و در این راه از هیچ خدمت رسانی کوتاهی نمیکند .

برای اطلاع از شرایط ثبت نام در آموزشگاه ما برای ثبت نام در طرح آموزش رانندگی برای کسانی که گواهینامه دارند ، می توانید به صفحه آموزشگاه رانندگی مراجعه کرده و با شماره ثبت شده در این صفحه با آموزشگاه ما تماس بگیرید و از خدمات آموزش رانندگی خصوصی استفاده نمایید .

آموزش مهارت رانندگی حرفه‌ای ویژه گواهینامه دارها و حتی افراد نزدیک به امتحان . رفع کامل استرس ، تسلط کامل بر کلاچ و نیم کلاچ .

رانندگی در تمام شرایط شهری (ترافیک سنگین، نیمه سنگین و روان) در شهر ، اتوبان و بزرگراه های داخل وخارج شهر . تسلط کامل بر پارک دوبل ، دور 1فرمان ، 2فرمان و… نحوه صحیح ورود و خروج از پارکینگ . آموزش سنگچین و تسلط کامل بر دنده عقب . رانندگی حرفه‌ای را توسط مربی با سابقه آموزشگاه رانندگی ما می آموزید . با خودروی دو کلاچه مخصوص آموزش رانندگی اما بدون تابلو به صورت کاملا تضمینی در صورت تمایل هنرجو جلساتی از آموزش با خودروی خود هنرجو نیز آموزش داده می‌شود .

برای هنرجویان خانم نیز شرایط خاصی برقرار است . می توانید از طرح آموزش رانندگی بانوان استفاده نمایید . در این طرح آموزش مهارت رانندگی بانوان توسط اساتید خبره خانم آموزشگاه رانندگی ما با شرایط کاملا تضمینی ارائه می شود .

رانندگی بانوان

برای مشاهده نمونه کارهای مربی آموزش رانندگی برای گواهینامه دارها می توانید به صفحه آموزش رانندگی عملی مراجعه کنید .

ما مربی حرفه ای  آموزش رانندگی برای گواهینامه دارها را به شما عزیزان ارائه می دهیم پس با ما نگران هیچی نباشید .

آموزشگاه ما آزمون آیین نامه به صورت اصلی را به شما عزیزان ارائه داده است .

آموزشگاه رانندگی رحیمی

رانندگی را حرفه ای بیاموزید😁

این یک فرصت طلایی برای شماست! خبر خوب این است که قرار راننده شوید. نه یک راننده معمولی..... بلکه یک راننده حرفه ای! با خیال راحت به تنهایی در ترافیک و اتوبان رانندگی کنید و به هیچ وجه نگران تنگی خیابان یا دنده عقب رفتن در پارکینگ نباشید. آموزش رانندگی ما تخصصی و مخصوص گواهینامه دارهاست.

خبری استثنایی برای شمایی که تصمیم به شروع داری!

اگر گواهینامه دارید و به دلیلی نمی توانید به تنهایی رانندگی کنید و هنوز از رانندگی ترس دارید، تیم مجرب ما اینجاست تا به شما کمک کند. آموزشگاه رانندگی رحیمی با بیش از 50 سال سابقه درخشان و دارای بالاترین آمار نظرسنجی در گوگل، تیمی از مربیان مجرب و برتر تهران تشکیل داده تا در کم ترین تعداد جلسه، از شما راننده حرفه ای و با فرهنگ بسازد.

خبر استثنایی این است که اگر در زمان ثبت کلاس بگویید از طریق سایت یودرایور آشنا شده اید، تخفیف فوق العاده ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد. پس فرصت رو از دست نده دوست من!

شماره تماس: 77400044-021        77400055-021

به امید فرا رسیدن روزی که کسی ترس از تصادف نداشته باشد❤️

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]